Laatste dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ilona Blom - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ilona Blom - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Door: ilona87

Blijf op de hoogte en volg Ilona

01 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

Vandaag was mijn laatste dag op Curacao.
Het is echt ongeloofelijk hoe snel de tijd is gegaan.
Dat ik MORGEN rond deze tijd in het vliegtuig zit naar Nederland..winterland.
Kan me niet voorstellen dat ik over 2 dagen dan weer thuis ben in de kou!! brrr wat zit ik daar tegenop.

Maar ik denk er liever even niet aan ;)
Laatste daagjes waren echt heel leuk.
Laten we beginnen bij waar ik gebleven was.
Na ik van Bonaire terug kwam was het hier een paar daagjes heel slecht weer. alleen maar regen regen en regen.. ook fris (25 graden maar goed dat vind ik voor hier fris) ben ik de volgende dag (donderdag) naar de Hato Caves gegaan.
Met Sheila. Een mooie dag om grotten te bezoeken. Was wel intressant.
Daarna zijn we een beetje over het eiland gereden. donderdag avond ben ik gaan salsa dansen met sheila,nadine en ines.
Vrijdag was ik gaan duiken op Westpunt. in Playa Kalki. Ik wilde 2 duiken gaan maken maar bij de eerste duik kreeg ik hele erge pijn in mijn oren dus toen ben ik de tweede duik niet meer gaan doen.
Vrijdag avond ben ik met Sheila gaan stappen in Bermuda dat was echt heel erg gezellig.
Kwam heel veel bekende tegen en heb ze allemaal alvast gedag gezegd.
In Bermuda bleven we tot 4u daarna zijn we naar een afterparty gegaan in Chobolobo maar daar was niet veel aan.

Zaterdag ben ik naar Zanzibar gegaan. Heb ik daar Happy Hour gevierd. Ben ik in de avond met Lize & Sheila naar een Jump in geweest.
Een Jump in zijn allemaal feestjes ter voorbereiding op het carnaval.
Allemaal antiliaanse feestjes.
Wij dachten nou laten we erheen gaan.
We waren echt de engige 3 Nederlanders tussen alleen maar donkere lokale mensen haha. We zijn hier een uur naartoe geweest en toen ben ik naar mambo gegaan 80&90's feest.
Eerst was het helemaal niet zo leuk want het regende constant.
Maar toen dacht ik, agh boeie mijn laatste zaterdag moet ik goed vieren dus ben ik gewoon in de zeiknatte regen los gegaan op de oude hits haha.
Samen met Bas en oude huisgenoten gedanst op Linda,Roos & Jessica. Het was echt een super leuke avond.

Zondag was ik met Chantal naar de kinderparade (carnaval) gegaan maar helaas ging dat niet door, door het slechte weer :(
In de avond ben ik naar Wet & wild gegaan. De goeie oude happy hour vieren op zondag avond.
Ahhhh wat zal ik dat gaan missen in Nederland. Op zondag lekker naar happy hour gaan en feesten op het strand onder de palmboompjes! heeerlijkkkk..
Vandaag ben ik met huisgenoten naar Cabana (strand) gegaan.
Gelukkig was het vandaag wel lekker weer!!!!!!

En vanavond ben ik (mijn laatste avond) met de meiden uit huis (met zn 8e) uiteten geweest in het grill restaurant; de Kleine Wereld.
Ik vond het heel gezellig en ik was blij dat iedereen zo enthiousiast was om met me mee te gaan eten op mijn laatste avond hier in Cura!!

Tot zover nu dan...
Ik vertel alles even snel want zoveel tijd heb ik niet meer hier.
Moet mijn tas inpakken, online inchecken en nog wat zaakjes hier afhandelen.

Morgen zet ik even een nieuw berichtje op mijn site hoelaat ik aankom op Schiphol!!