ARUBA - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ilona Blom - WaarBenJij.nu ARUBA - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ilona Blom - WaarBenJij.nu

ARUBA

Door: ilona87

Blijf op de hoogte en volg Ilona

19 Oktober 2010 | Nederland, Amsterdam

Hola!

Ik ben weer terug uit Aruba :D
Het was daar echt zo leuk..

Afgelopen donderdag kwam ik daar aan. het was 20 minuutjes vliegen naar Aruba.
Aangekomen op Aruba kwamen Dominque & Mathijs mij ophalen :D
Ik was echt blij om hun weer te zien na een anderhalve maand.
We zijn toen naar Oranjestad gegaan en hebben we ontbeten.
In de middag hebben een boottocht gedaan op Mi Dushi.
Dit was zeer zeker een geslaagde zeiltocht :D We zijn rondgezeild, we hebben gesnorkeld. Heb echt hele mooie visjes gezien!
Drank was uiteraard bij de prijs inbegrepen ;) dus lekker gedronken ook haha.
Diezelfde avond zijn we uitgegaan.
We waren naar een tentje gegaan genaamd; Senor frogs. Dit was echt lachen :D we hebben echt super veel Amerikanen ontmoet.
Aruba bestaat zoiezo meerendeel alleen maar uit Amerikanen.
Het is echt heel toeristisch en echt gericht op de Amerikanen.
We zijn zelfs nog naar de casino geweest waar Joran v/d sloot natalee holloway heeft ontmoet echt freaky maar goed.

We waren pas 4u s'nachts thuis.
Haha en toen moesten we op jeep safari en dominque had last van een kater haha. De alcohol gierde nog door onze lijfen heen maargoed.
We stonden weer om 8u op voor onze jeep safari. Zoals ik al eerder zei: S'avonds een vent, s'ochtends een vent.
We deden mee aan een jeep safari tocht. We hadden onze eigen Jeep en Mathijs mocht rijden.
Dit was echt heel gaaf we hebben het hele eiland gezien. We hebben 'baby beach' gezien dit was echt onwijs mooi. het mooiste strand wat ik ooit gezien hebt, echt helderblauw water met wit zand. Zelfs hier in Curacao heb ik nog niet zo'n mooi strand gezien!!!
We hebben het california light house gezien, we zijn naar de rotse geweest en meer bekende plekken.
Was echt een trip om niet te vergeten ik ga ook foto;s erbij doen zodat je zelf kan zien hoe mooi het is.

In de avond zijn we weer naar dezelfde tent uitgeweest en hebben we weer onze amerikaanse vrienden ontmoet :D
Wist niet dat het zulke spontane mensen waren. Denk dat ik maar in Aruba ga wonen want binnen no-time ben je bevriend met de yankees haha.
Maargoed we hebben het deze avond niet al te laat gemaakt want we waren nogal moe van onze drukke dag.
Het was alweer Mathijs & Dominque's laatste avond :(
De dag erna zijn we nog even naar Oranjestad geweest. Oranjestad (Down Town) is zelf niet zo heel boeiend.
Het centrum zelf is echt gericht op de Amerikanen. Grote winkels. Gucci, Louis Vitton, Tommy Hilfiger, al dat soort winkels waren er.
We hebben ook bij Taco bell gegeten :D
Dominque zag het altijd in de amerikaanse films en wilde in haar leven echt een keer eten nou ik zal zeggen het smaakte goed.
Later op de dag moesten mijn vrienden alweer terug naar Nederland :( helaas pindakaas. Dus ben ik meegegaan naar het vliegveld en heb afscheid van ze genomen.
Tot volgend jaar maar weer.

Erna ben ik terug gegaan naar mijn hotel; MCV Eagle beach.
En ben ik lekker een paar op het strand gaan vertoeven.
Opnieuw werd ik weer aangesproken door Amerikanen en ben ik nog een tijd met ze aan de praat gegaan.
Die avond ben ik optijd gaan slapen want was echt moe.
En ik vond het niet erg om vroeg te slapen want eindelijk had ik een queens-king-size bed voor me alleen.
AIRCO! en het allerbelangerijkste; WARM WATER!!
Want ik Curacao heb ik dat niet daar douche ik altijd onder koud water.
En ohja, een TV. ook al niet meer gezien een anderhalve maand lang.
De dag erna ben ik naar Palm Beach gegaan. En jahoor ik was mn handdoek vergeten :( Ik vragen naar een handdoek, kon er nergens een verkrijgen.
Ja, ik kon er 1 in de winkel kopen voor 25 DOLLAR. Stelletje afkopers.
Dat heb ik dus niet gedaan.
Ben lekker wat op de pier gaan drinken en opnieuw kreeg ik aanpraak met amerikaanse meiden :D echt zo tof :D

Die middag ben ik wezen inpakken en ook mijn tijd zat erop op Aruba; One happy Island!

Aruba is echt een aanrader het is super leuk daar :D Nightlife is awesome haha. Hoop Amerikanen dus daar moet je van houden.

In de avond ging ik dan weer terug naar Mijn Dushi Korsou. Echt grappig want ik moest weer door de douane heen en zeggen wat ik op het eiland kwam doen.
En die man van de Douane herkende me nog van anderhalve maand geleden toen ik hier aankwam echt grappig.
Nou mn vlucht was een uur te laat maar uiteindelijk hadden we binnen 15min. gevlogen naar Curacao. we hadden de wind mee.

Nou mijn mini vakantie zat er dan alweer op :( Ahh niet dat het hier zo vervelend is haha.

Check mijn foto's en reacties zijn altijd welkom :D

• 19 Oktober 2010 - 07:46

Stephan En Femke:

Klinkt goed!
    In curacao zijn ook awsome beaches hoor! Ben je al op westpunt geweest? Echt de moeite waard! Ongeveer 1 uurtje van Willemstad af. Vanaf het strand begint het rif al, met heel veel mooie vissen etc.
    Ook de struisvogelfarm is echt de moeite om te bezoeken.

Gr
    Stephan en Femke

• 19 Oktober 2010 - 15:09

Ma En Pa:

Wat een mooi verslag weer en een hoop mooie foto's zo te zien heb jij je eigen wel vermaakt daar op Aruba leuk dat je Do en Mathijs gezien hebt we skypen binnenkort wel weer o,ja stuur ook wat naar Stephan en Guido want Steve is 20 oktober jarig en Guido 21 oktober
    nou de groeten uit nat Nieuwkoop Brrrr.

• 22 Oktober 2010 - 00:22

MICHEL V:

Hey ilona
    Mi ta kontentu di sa cu bo a pasa bon na aruba.E potretnan ta hopi bunita.MI a gusta e shimies pretu cu bo tabatin bisti.I ma gusta tambe bo bunita color.Sigui disfruta di e solo anto lo mi sigui volg bo aventuranan.un sunchi grandi pabo.ajooooo

• 25 Oktober 2010 - 17:47

`pauline:

He weiffie!!
    nou zo te zien hoef ik geen medelijden met je te hebben ;)
    Leuk hoor!! Veel plezier nog en doe de groetjes aan de beach boys ;)!