Halloween & Guus Meeuwis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ilona Blom - WaarBenJij.nu Halloween & Guus Meeuwis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ilona Blom - WaarBenJij.nu

Halloween & Guus Meeuwis

Door: ilona87

Blijf op de hoogte en volg Ilona

31 Oktober 2010 | Nederland, Amsterdam

Bon Dia.

Het is hier vandaag echt een 'Rainy sunday'. Net alsof ik in NL ben alleen zit ik met mn bikini in de regen haha. Het is
weer echt zo'n brakke rustige zondag.
Frikandellen en patat erbij en voelt net alsof ik thuis ben ;)

Ik heb echt een topweekend gehad.
Het begon donderdag met Guus meeuwis. haha jawel; je leest het goed, ik ben naar Guus Meeuwis geweest. haha.
Was gezellig met alle andere makamba's (nederlanders) los gegaan op; Het is een nacht..
Haha.. verbaasde me wel dat ik nog best veel nummers van hem ken.
Was best wel relaxt! wil eigenlijk wel zn album kopen haha. regelen jullie het even voor me??
Ik was met mijn oude huisgenoten gegaan. iedereen was dronken, accept me. maar was echt fun :D Guus kwam om 22.00u optreden.
En om half 12 ging die weer weg en toen werd er nog allemaal van dat oud hollandse muziek gedraaid.
We hebben de polonaise gelopen, de klompendans gedaan. ik voelde me helemaal thuis alleen ging ik los onder de Palmbomen ;)

Vrijdag had ik Halloween party op mijn werk :D was echt gezellig.
Kwam een DJ en we hebben allemaal gezellig gedaan.

Gisteren was het dan echt officeel het halloween feest. Wist ook niet dat ze het hier zo uitgebreid zouden vieren, maar hoe dichter je bent bij Amerika, hoe meer ze het vieren eigenlijk. Helaas had ik mijn halloween kleren thuis laten liggen maar had wel een rose maskertje :)
En rose jurkje aan. (zie foto's).
Ik ben met Yosta naar het Halloween feest in Bermuda gegaan. het was echt super leuk. Kwam binnen en zag al van die lichtgevende pompoenen staan. Haha en ook de DJ's hadden ook zo'n scream masker op.
Was echt super leuk alleen waren er een paar keer fikse regenbuien dus alles werd zeiknat. Bermuda heeft namelijk een dansvloer buiten en binnen. Maar buiten is het leukste vind ik.

Nou om 6u was ik dan thuis....
En heb hier voor het eerst uitgeslapen tot half 1. Toen werd ik mijn kamer uitgebrand door de benauwdheid.
Verder ben ik niet veel aan het doen op mn zondag, ff uitrusten van mn weekendje.

De plannen waren eigenlijk vandaag om naar het strand te gaan maar dat zit er niet in.
ER IS EEN OKRAAN OPKOMST!
Orkaan 'Thomas' komt deze kant op.
Hij is al op een paar eilanden geweest en dat scheen wel heftig te zijn. Hoop ellende.
Ik hoop dat de orkaan langs ons eiland gaat maar het schijnt hier vanavond heen te komen :(
Ben benieuwd... iedereen zit er tegenop. schijnt echt heftig te worden en iedereen houdt het nieuws al in de gaten.
IK HOU MIJN HART VAST!
Ook heb ik gehoord dat het weer nog zo regenachtig blijft deze hele week :(

Dus geen zon,zee en strand voor mij! Het is hier niet altijd rozengeur en manenschijn.

Nou Dushi's ik wens jullie een fijne zondag, ik ga even de foto's uploaden van halloween en van Guusje :D

• 31 Oktober 2010 - 18:49

MICHEL V:

Hey ilona

Mi ta kontentu di sa cu bo a pasa bon na aruba.E potretnan ta hopi bunita.MI a gusta e shimies pretu cu bo tabatin bisti.I ma gusta tambe bo bunita color.Sigui disfruta di e solo anto lo mi sigui volg bo aventuranan.un sunchi grandi pabo.ajooooo

• 31 Oktober 2010 - 18:50

Michel Zwart:

Zo jonge dame je vermaakt je wel he, leuk hoor.
    Mooie foto's gemaakt zeg.
    Maar het gaat volgens mij wel goed met je, en wat voor werk doe je nu.
    Aruba ben ik ook geweest he, in het riu hotel, was echt heel goed daar.
    In het zwembad gaat het allemaal ze gangetje, werk er nog altijd met plezier.

Oke iloon ik ga nu een lekker bakkie koffie nemen, en hoop gauw iets van je te horen, doeeeeeg.

Gr, Michel. .

• 31 Oktober 2010 - 19:19

Milou:

Hee meissie!
    leeuk hoor dat je het daar zo naar je zin hebt!
    ik spreek je snel ff via msn, maar heb thuis geen internet nu, ben net verhuist, en heb pas over een week internet daar! haha
    nouu spreeek je snel
    xx

• 01 November 2010 - 19:22

Ma En Pa:

Hoi Ilona,

Zo maak je weer eens wat mee wij hebben gisteren ook Haloween gevierd je moest nog de groeten hebben van Do en de rest.
    Niet zo leuk die orkaan zorg maar dat je op een veilige plek bent en dan hopen dat alles meevalt kijk maar uit.
    Je wordt nog eens een echte nederlandstalige fan als je maar lol hebt.
    Hier alles rustig geen nieuws verder dus wens ik je nog een fijne dag toe oh,ja de klok moest weer een uur terug lekker belangrijk.
    Doeiii Ma en Pa.