Rainy days - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ilona Blom - WaarBenJij.nu Rainy days - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ilona Blom - WaarBenJij.nu

Rainy days

Door: ilona87

Blijf op de hoogte en volg Ilona

15 November 2010 | Nederland, Amsterdam

Niet alleen bij jullie is het herfst.
Hier ook! Alleen noemen ze het hier het
orkanen seizoen.

Afgelopen dagen heb ik ook rustige relaxte dagen gehad.
Afgelopen vrijdag ben ik naar Ricky Rivaro geweest op mambo.
Dat was echt leuk!
Zaterdag ben ik met Ruby en een vriendin van haar naar zanzibar geweest, hebben we lekker pizza gegeten.
Afgelopen middag ben ik met een Leonie naar Punda en otrabanda geweest.
We waren toen in een gekke bui, we zijn over de julianabrug gaan rijden, zijn we boven op de brug gaan stoppen en hebben we onwijs mooie foto's gemaakt van boven :D haha dat was echt grappig,

Verder zijn we net naar wet&wild vandaag gegaan. standaard elke zondag :D het relaxte feest van de hele week.

Morgen naar t centrum ff wat winkeltjes bezoeken want ohh wat mis ik het toch om nieuwe kleren te shoppen, dat heb ik hier nog niet echt gedaan!!

Nou dit was ff mn korte update weer.
Wilde jullie gewoon even laten weten dat alles goed met me gaat en dat ik nog leef haha.

Slaap lekker!! ik ga nog even mijn foto's van vanmiddag uploaden!

• 15 November 2010 - 15:21

Lonneke En Kees:

Nou dan zijn we weer mooi op de hoogte van alles
    nog hier dan ook een update vanuit nieuwkoop er is niets te melden groetjes ma en pa

• 15 November 2010 - 16:14

Fabienne:

Heey,

Ben blij weer wat van je te horen was zo'n tijd geleden. Ben blij dat het goed gaat.

kuss