Rainy days - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ilona Blom - WaarBenJij.nu Rainy days - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ilona Blom - WaarBenJij.nu

Rainy days

Door: ilona87

Blijf op de hoogte en volg Ilona

15 November 2010 | Nederland, Amsterdam

Niet alleen bij jullie is het herfst.
Hier ook! Alleen noemen ze het hier het
orkanen seizoen.

Afgelopen dagen heb ik ook rustige relaxte dagen gehad.
Afgelopen vrijdag ben ik naar Ricky Rivaro geweest op mambo.
Dat was echt leuk!
Zaterdag ben ik met Ruby en een vriendin van haar naar zanzibar geweest, hebben we lekker pizza gegeten.
Afgelopen middag ben ik met een Leonie naar Punda en otrabanda geweest.
We waren toen in een gekke bui, we zijn over de julianabrug gaan rijden, zijn we boven op de brug gaan stoppen en hebben we onwijs mooie foto's gemaakt van boven :D haha dat was echt grappig,

Verder zijn we net naar wet&wild vandaag gegaan. standaard elke zondag :D het relaxte feest van de hele week.

Morgen naar t centrum ff wat winkeltjes bezoeken want ohh wat mis ik het toch om nieuwe kleren te shoppen, dat heb ik hier nog niet echt gedaan!!


Nou dit was ff mn korte update weer.
Wilde jullie gewoon even laten weten dat alles goed met me gaat en dat ik nog leef haha.

Slaap lekker!! ik ga nog even mijn foto's van vanmiddag uploaden!

  • 15 November 2010 - 15:21

    Lonneke En Kees:

    Nou dan zijn we weer mooi op de hoogte van alles
    nog hier dan ook een update vanuit nieuwkoop er is niets te melden groetjes ma en pa

  • 15 November 2010 - 16:14

    Fabienne:

    Heey,

    Ben blij weer wat van je te horen was zo'n tijd geleden. Ben blij dat het goed gaat.

    kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao 2010/2011

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2011

Home sweet home

01 Maart 2011

Morgen 8uur op schiphol

01 Maart 2011

Laatste dag

24 Februari 2011

BONAIRE

15 Februari 2011

Chillen op de Antillen!!
Ilona

Curacao 2010/2011 Hehe bijna is het dan zover. Iets waar ik al jaren naar uitkijk. Een half jaar naar het buitenland. Oke ik zal jullie vertellen hoe ik op het idee ben gekomen om een half jaar naar Curacao te gaan. Van jongs af aan had ik altijd al een keer gedroomd om eens te wonen en te werken in een ander land. Gewoon om de ervaring eens mee te maken. Alleen was er nooit een juist moment voor en om zomaar te beslissen om even weg te gaan doe je niet zomaar. Vooral niet als je 'blanco' naar een ander land gaat. Oftewel je gaat zonder stage of werk op reis en je ziet het allemaal wel. En waarom Curacao?? Omdat ik over dit eiland het meest positieve verhalen heb gehoord heb en tja, het blijft de Nederlandse Antillen. Maar ook door het lekkere weer, de zon, en de sfeer. Lekker relaxt. Vorig jaar (september 2009) was ik klaar met mijn opleiding om zwemles te geven aan kinderen. Ik dacht toen bij mezelf, nou mooi ik ga nu een jaar werken en daarna is het ideale moment om een half jaar er even tussenuit te gaan. Ik woon nog bij mn ouders dus een huis verkopen of verhuren hoef ik gelukkig niet. Gewoon een ideaal moment om te gaan. Eens een andere wereld bekijken. Vandaar dat ik besloot dit jaar echt te willen gaan voordat het te laat is. Jaja, 29 augustus is het dan zover. Ik ben zo blij dat ik nu eindelijk "echt" ga. Niets houd me meer tegen. Vliegticket en huis heb ik al...

Actief sinds 20 Juni 2010
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 53159

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2010 - 02 Maart 2011

Curacao 2010/2011

Landen bezocht: